ماما نونه مول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخولالتسجيل
المواضيع الأخيرة
» لااستطيع التسجيل
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالأربعاء يناير 05, 2011 6:14 pm من طرف زائر

» لمن ترغب بالاشراف فقط
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 2:40 pm من طرف اللهم عاملنا بالفضل

» للرجال في الجنة حور العين ....فماذا للنساء ؟
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 2:39 pm من طرف اللهم عاملنا بالفضل

» يعنى هو زية مش زى غيرة ولا دة مِحرم
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 1:01 pm من طرف اللهم عاملنا بالفضل

» «·.¸.• اكتشفى المثل من الصوره ·.¸.•°»
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 12:47 pm من طرف اللهم عاملنا بالفضل

» حبيباتي وحشتوني بدون استثناء رجعت لكم انا سعيددددددددددددددددددة بيكم جدددددددددددا
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 12:37 pm من طرف اللهم عاملنا بالفضل

» عيد حب سعيد احبائى
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 12:24 pm من طرف اللهم عاملنا بالفضل

» الأربعون نوويه ..والشرح
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 12:17 pm من طرف اللهم عاملنا بالفضل

» تجمع حالا فى هذا الموضوع للاهميه
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 11:24 am من طرف أمنه بنت وهب

» من تتوقعى يرد بعدك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 8:19 am من طرف ماما نونه

» شيخ فى امريكااااااااااااااااااا
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 8:17 am من طرف ماما نونه

» مقلاية حبيبتنا خالة جبرائيل
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 8:09 am من طرف ماما نونه

» خواتى الرجاءءءءءءءءءءءء الانتباه
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 2:09 pm من طرف مروة أم لينة

» فضلا وليس امرا
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 1:39 pm من طرف محبتى

» الدورة الأولى لتعليم اللغة الإنجليزية :::... °° المستوى المبتدئ
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 10:13 pm من طرف أمنه بنت وهب

» الصراحه احلى مع نونه
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 5:25 pm من طرف خالة جبرائيل

» فتاة في العنايه المركزه بسبب الجوال
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 3:06 pm من طرف ام نميم

» هل انتي ثرثاره وتتدخلي فيما لا يعنيك؟؟؟
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 3:03 pm من طرف ام نميم

» من اجل اسرة سعيده وبيت سعيد
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:54 pm من طرف أمنه بنت وهب

» يتيم .. حفظ وصية أمه فحصلت له .............
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:48 pm من طرف أمنه بنت وهب

» (صلاة الاستخارة) تنقذ فتاة تقية من أحضان شاب مستهتر
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:46 pm من طرف أمنه بنت وهب

» ((( شاب في العشرينيات )))... يدخل ساحر المستشفى، ويتحدى شياطينه!!
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:44 pm من طرف أمنه بنت وهب

» سعرات مخفضة كما وعدت
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:38 pm من طرف ام نميم

» اطباق لحم على الطريقة المغربية
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:34 pm من طرف ام نميم

» البسطيلة المغربية
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:27 pm من طرف ام نميم

» قصة بيضاء الثلج
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:24 pm من طرف ام نميم

» الشباكية المغربية
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:20 pm من طرف ام نميم

» تجمع سرى للمتزوجات
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:08 pm من طرف أمنه بنت وهب

» طريقة عمل الكبسه
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 1:04 pm من طرف ام نميم

» شوفوا كيف تشرب كونداليزا رايس عصير الفراولة ههههههه
حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 12:53 pm من طرف ام نميم

منتدى ماما نونه مول

معلومات عنكانتى مسجلة الدخول بأسم {زائر}.آخر زيارة لك الأربعاء ديسمبر 31, 1969.لديكى1مشاركة.

حكايات* جابى* بطلها* حازم*

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ام جبرائيل
..........
..........
ام جبرائيل

انثى عدد الرسائل : 2525
العمل/الترفيه : كاتبة,محلله.ناقدة
المزاج : متقلب
الاوسمه : حكايات* جابى* بطلها* حازم* 910
اعلام الدول : حكايات* جابى* بطلها* حازم* Female31
مزاجى : حكايات* جابى* بطلها* حازم* On-moa11

حكايات* جابى* بطلها* حازم* Empty
مُساهمةموضوع: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 19, 2008 8:23 pm

**بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف المرسلين سيدنا محمد خاتم الانبياء والمرسلين** الحاء من الحنان*والالف من الامان*والزال من الزمان*والميم تبقى المكان*...هو دا اسم بطلنا حازم حفظة الله..بص يا حازم من غيير لف ولا دوران انا ست ملتزمة مش هاقدر اتكلم معاك يا بطل لكن ابنى جابى هايقوم معاك بالازم وهيحكيلك كل اسبوع حدوتة وكل ما تحب تقولة حاجة اتفضل يا عم انتم رجالة ذى بعض اتركك مع جابى.....انا جبرائيل بس ماما هلا بتقولى جابى عندى 3سنوات وانت عندك 4مش كدة انا فى كى جى 1 بس بناخد قصص وحواديت كتير وانا بينى وبينك كنت بضايق الماما والبابا كتير لكن بعد ما سمعت الحكاية دى قلت حرام كدة حرام مش هاعمل كدة تانى تحب احكيهالك....كان فى أسد صغير فى الغابة الكبيرة اوى وكان الاسد داة اسمة *حزومة*كل يوم مامتة تقولة يا حبيببى بلاش تنزل لوحدك فى الغابة عشان انت صغير يرد يقولها هنزل انا لازم انزل انا جعان والاكل اللى بتأكلهولى مش بيعجبنى كل الاكل الحلو بتعطية لاسدك النونو ...مامتة المسكينة قعدت تبكى وتبكى وعم حزومة بيقول نفس الكلام الوحش .. ان الاكل دا مش حلو وان اكلة اخوة الصغير احلى وطبعا اكل اخوة الصغير كان حاجات من غير لاملح ولا سكر ولا حاجة خالص اكل ببيهات يعنى ..قامت قلتلة مامتة خلاص يا حزومة انا هاكلك من اكل اخوك وراح واكلة بعدين قال اة داة وحش خالص قالتلة حرام تقول عن نعمة ربنا كدة ..قالها انا مش بحبك انتى اكيد جبتى اكل وحش مش هو نفسة بتاع النونو ..وطبعا اكل النونو كان اخر كمية موجودة ولكن مامتة قالت مش مشكلة علشان حزومة يفهم وبعدين اجيب لاخوة اكل من اى مكان لكن الليل دخل والغابة فاضية وما فيش حد يجيب المم للنونو والنونو بيبكى واء واء ...والام المسكينة خايفة تتركة وحدة ترجع ما تلاقية لحد ما خلاص نام من الجوع وقتها دخلته فى ركن صغير وغطتة بفرع شجرة كبيروقالت تروح تجيب المم المسكينة رجعت ما لقتش النونو ولاول مرة حزومة يطلع بطل ويظهر محبتة للنونو فاخذ يبحث وهو يبكى ويقول انا السبب..انا السبب..لحد ما شاف نمرتين كبارجدا والنونو وسطهم قام جاب عصاية طويلة اوى اوى وراح يقولهم سيبوا اخويا حرام عليكم امى بتبكى وانا كمان مش هزعلة تانى بصوا لبعض وقالولة احنا سمعنا انك مش بتحبة عشان كدة قلنا نأكلة ونريحك منة ...وقتها بص فى الارض وهو مكسوف كتير اوى وقالهم انا غلطان انا بحبة بس كنت مش بحب اقول كدة لكن دلوقتى خلاص حرمت بس سيبوة علشان خاطرى ...قالولة تحب ناكلك انت بدلا منة...تتوقع يا عم حازم رد قالهم اة قول...قالهم يا سيدى وبدون تفكير طبعا انا بدل اخى ضحكوا كتير وتركوا اخوة وعاد بة الى مامتة ووقتها فرحت كتيير ان ابنها الكبير حب اخوة حبيبة النونو وقال لها حزومة حرمت يا ماما حرمت ***** خلصت الحدوتة انهاردة يا حازم وراجعلك تانى عشان احكيلك كل حواديتى يلا تصبح على خير
ريرى
مشرفة منتدى منزلك
مشرفة منتدى منزلك
ريرى

انثى عدد الرسائل : 1593
العمل/الترفيه : مدرسة لغة انجليزية
المزاج : رايق
الاوسمه : حكايات* جابى* بطلها* حازم* 1187177599
مزاجى : حكايات* جابى* بطلها* حازم* Makhno10

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالسبت ديسمبر 20, 2008 3:59 am

شكرا يا خاللتو ام جابى على الحدوتة و شكرا يا جابى على الحدوتة الحلوة و حاستناك تانى عشان تيجى و تقولى حزومة بقى بيسمع كلام مامته ولا لا
ام جبرائيل
..........
..........
ام جبرائيل

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالسبت ديسمبر 20, 2008 5:17 am

حزمزم قاعد يتفرج على التليفزيون .....جابى دخل شاف حزمزم ........سالة بتشوف اة يا بوس .........حزمزم ولا دارى مركز اوى فى فيلم مرعب فية وحش كبير اوى اوى خالص جابى قال...اة يا ابنى داة انت ما بتزهقش من الحاجات دى ......رد حزمزم اصلى زهقت كتير من البرامج التانية كلها غريبة وبعدين الحاجات المرعبة حلوة عاملة بالظبط ذى الحاجات اللى بشوفها فة MBC3يعنى حاجة كوول اقعد يا مان واتفرج معانا ..........جابى مش عاوز يتفرج زهق قالة طب ما تشغلنا الاصل ادخل على الام بى سى 3 على طول رد حزمزم مش نافع يا جابى دلوقتى ماما زعلانة منى وبتعاقبنى بعدم قلب محطة ال ام بى سى3 .....جابى انا كمان ماما دايما تقولى كفاية كرتون كفاية كرتون يا جوجو .......معلش يا مان ممهاتنا هنعمل اة ....طيب تعالى نلعب بالمكعبات ......ما انا قلتلك انى متعاقب والمكعبات بتخلى ماما تتكعبل وهى ماشية .......اقولك انا عندى فكرة تعالى اصالحك على مامتك هههههههههههه
ماما نونه
..........
..........
ماما نونه

انثى عدد الرسائل : 3521
العمل/الترفيه : مديرة منتدى مامانونه مول
المزاج : سكر
الاوسمه : حكايات* جابى* بطلها* حازم* Ct8niri0ga
دعاء : حكايات* جابى* بطلها* حازم* FP_13

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالسبت ديسمبر 20, 2008 9:49 am

الله حكايه حلوه يا جابى انا متابعه اهو الله عليك
https://nonamol.yoo7.com
ام جبرائيل
..........
..........
ام جبرائيل

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالسبت ديسمبر 20, 2008 1:00 pm

كيفك يا طنط نونة ماما كتير كلمتنى عنك وعاوز اتعرف على اخواتى ونحكى قصص كتير مع بعض ان شاء الله
ام جبرائيل
..........
..........
ام جبرائيل

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالسبت ديسمبر 20, 2008 1:11 pm

ازيك يا حزوم عامل اة انا جايبلك انهاردة لعب كتيييييير علشان نلعب مع بعض بس الاول هكيلك حدوتة صغنونة .......كان فى ولد كتير مهذب لانة بيسمع كلام ماما وبابا ومش بيضايقهم وكانوا بيجيببوا لة كل حاجة بيحبها علشان بيسمع الكرم ياكل المم ويشر الحليب وفى مرة نسى صاحبنا يبوس ايد مامتة وهو خارج يروح المدرسة هو مش نسى هو كان زعلان حبة لاحبتين كتيييير عشان مامتة ما جابتش لعبة جديدة عارف لية عشان غالية اوى وهو كان عندة زيها وماما قالت حرام نجيب حاجة جديدة قام زعل...ما اطولش عليك يا صاحبى نزل صاحبنا عشان يركب باص المدرسة لقى السواق لابس لبس شرطة شافة خاف قالة اركب صاحبنا خايف قالة هاتطلع ولا ........وعينة حمرة ومعاة جهاز كبييييييير اوى بيتكلم فية واول ما ركب صاحبنا لقى ماما جاية بتجرى اقف بلييييييز اقف معلش يا حضرة الضابط مش هيعمل كدة تانى .......نظر لها الضابط اللى كان عامل نفسة سائق الباص خلاص مش هاتزعل ماما تانى قالة لا يا عمو ابدا ضحك الضابط وعطاة مسدس لعبة وهو نفسة اللى كان عاوز مامتة تشترية ......بينى وبينك يا حزوم انا عرفت من الحاية دى ان الصبر جميل وقلتة بتحضر الشرطة هههههههههههه
ريرى
مشرفة منتدى منزلك
مشرفة منتدى منزلك
ريرى

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالسبت ديسمبر 20, 2008 10:15 pm

هههههههههههههههه حلوة الحكاية دى يا جابى بس عارف انا عايز لما اكبر ابقى ضابط بس اللى فى البحر او اللى بيسوق الطيارة تعرفوه نفسى لما اكبر ابقى زيه بس انا حاقولك على حاجة انا عايزاك تدعيلى عشان من اول النهاردة و لحد يوم الخميس انا حامتحن امتحانات نص السنة حاجات كده ماما بتقعد تذاكرهالى غصب عنى انا بحب اذاكر بس مش بحب ماما لما بتقعد تزعق عشان انا نسيت رقم او قلت حاجة غلط بس يلا ماما بقى لازم استحملها اوعى تنسى تدعيلى و قول لخالتو و طنط نونة يدعولى كمان عشان ماما قالتلى ان لما نرجع مصر حتكلم خالتو عشان تجيبك عندنا و نلعب سوا عشان انا بحب اصحابى كتيررررررررر سلام بقى عشان الحق الامتحان
ام جبرائيل
..........
..........
ام جبرائيل

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالأحد ديسمبر 21, 2008 3:56 am

ماشى يا مان وان كان على مامتك طنطى يعنى انا هكلم ماما تشوف حكاية زعيقها اة وما تقلقش واكيد هدغيلك رغم انى والله حرارتى عالية وباخد مخفضات لكن هدعيلك اخى وكمان بكرة عندى بارتى عشان العيد بمدرستى ولو حرارتى بقت حلوة ماما هتخلينى اروح وتجبلى بالونات ولازم نشوف بعض بمصر ان شاء الله وهلا هفكرلك فى حكاية حلوة بس بكرة ماشى عشان انهاردة بيزى اوى يا مان باىىىىىىىى
أمنه بنت وهب
..........
..........
أمنه بنت وهب

انثى عدد الرسائل : 1852
العمل/الترفيه : أخصائيه أجتماعيه
المزاج : معتدل
مزاجى : حكايات* جابى* بطلها* حازم* Moasib10
دعاء : حكايات* جابى* بطلها* حازم* FP_13

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالأحد ديسمبر 21, 2008 4:43 am

هههههههههههههههههههههه

انا شوشو ومتابعه معاكم
ام جبرائيل
..........
..........
ام جبرائيل

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالأحد ديسمبر 21, 2008 1:46 pm

اهلين يا شوشو عاوزانى احكيلك حكاية ولا ابعنلك جى جى يلا خلى مامتك تعمل طلب عند مامتى عشان تخلى جى جى تحكيلك ماما بتحبك كتير بس مش عاوز اقول انا كمان لاحسن طنط امنة تزعل منى
ام جبرائيل
..........
..........
ام جبرائيل

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالأحد ديسمبر 21, 2008 1:56 pm

اة داة يا حازم اة الملابس دى واة النجوم الكتير دى هو انت دخلت كلية الشرطة.....حازم ...لا يا عم جابى دانا بدرب نفسى عشان نفسى اوى اكون ضبوطة بس كبير .......جابى ...ولا يهمك وانا علية البوكس هدية وماما مسافرة اعملك بيتنا قسم بوليس......تستاهل احكيلك حكاية الضابط والحرامى....كان فى مرة ضابط مؤدب ومحترم كتير بيحب يساعد الناس الفقراء ويعطف عليهم وكان اسمة حضرة الملازم حازم...مرة نزل يدور على الحرامى المشهور ..شقاوة ولما عينة بصت فى عينة حس انة ماسك حاجة وحشة فى ايدة تفتكر اة كان قشر موز كتير اوى بيحطة فى الشارع عشان يزحلق الاولاد فى المدرسة ولما يقعوا ياخد سندوتشاتهم .......اما حرامى غريب قام مسكة الضابط الشاطر وقاتلة بقى مش حرام تعمل كدة ممكن رقبة اصحابك تنكسر وقتها يدخلوك الاحداث ويبعدوك عن اهلك ....رد شقاوة ما انا عاوز اخد الحاجات دى عشان ااكل اخويا الصغير والدى مات ووالدتى مريضة .......بص الضابط الطيب وكان هيبكى وطلع من السيارة بتاعتة ساندوتشات مامتة كانت عطيهالة وقالة انا هخليك تشتغل وهساعد معاك مامتك واخوك ....ابتسم شقاوة وقرر ما يعمل حاجة وحشة تانى وهو الان بيشتغل ويذاكر كمان وتوتة توتة فرغت الحدوتة .......اشوفك يا حازم بقى موبايلات ها
ريرى
مشرفة منتدى منزلك
مشرفة منتدى منزلك
ريرى

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 22, 2008 3:14 am

ازيك يا جابى شفت فى صاحبة جديدة جت معانا عايزنها تبقى تلعب معانا بقى ايه رايك نعملها هى الحرام ههههههههههههه

انت عامل ايه يا جابى انا عجبتنى قوى الحدوتة بتاعة الضابط يلا انا مش حاطول عشان ماما قالت ان عغندنا مذاكرة كتير النهاردة ابقى ادعيلى

سلام يا شوشو ابقى تعالى
ام جبرائيل
..........
..........
ام جبرائيل

مُساهمةموضوع: رد: حكايات* جابى* بطلها* حازم*   حكايات* جابى* بطلها* حازم* Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 22, 2008 4:14 am

باين عليها حلوة بص يا عم حازم بلاش تغلوش على خليها تختار

حكايات* جابى* بطلها* حازم*
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-